niedziela, 2 sierpnia 2015

Jednak ODCHODZĘ na zawsze...




Witajcie.
Tak odchodzę z bloggera nieodwołalnie .
Zrozumiałam dużo rzeczy że po prostu robię się starsza
i nie widzę potrzeby pisania na bloggerze bo po prostu
wyrosłam z serialu Violetta jak i aktorów i pisania.
Będę jeszcze na bloggerze. Ale na innym koncie
Będę miała bloga o MSP więc xdddd
Nie pokaże wam nazwy bloga jak i konta bo
chcę zdobyć sama tą ,,sławę'' . Oczywiście
będę utrzymywać kontakt jak i z blogerkami
na GG. Bloga nie usunę . Będziecie mogli
go jeszcze czytać żeby ,,wspominać''
Ja też go będę wspominać . Bo te miesiące
z wami były zajebiste. Nauczyłam się dużo
o pisaniu , blogowaniu że aż za dużo myśle xd

Dziękuje że byliście ze mną i mnie wspieraliście.
Dziękuje za to że mam 10 tyś wyświetleń
Dziękuje że komentowaliście
Dziękuje że uds.
Dziękuje że czytaliście
Dziękuje za wszystko.

Z pisaniem dokładnie nie kończę.
Wiecie jestem fanką 5SOS i zrobiłam książki na wattpadzie ff.
Linki :
1. https://www.wattpad.com/story/46135116-melody-ii-c-h
2. https://www.wattpad.com/story/43495090-zapomniana-l-h
3. https://www.wattpad.com/story/45447212-papierowe-miasto-a-i
Zapraszam na wattpada i tam będę pisać .

Dziękuje jeszcze raz za wszystko jestem strasznie wdzięczna .
'Sandra aka Forever.

4 komentarze:

  1. Szkoda, że kończysz z tym blogiem…:( ale szanuje decyzje i życzę powodzenia na innych blogach…
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam każdy rozdział są genialne . Szkoda że odchodzisz , ale trzeba przyznać robisz to z klasą .Może lepiej odejść z bloga niż robić to z przymusu czy rutyny :C. Powodzenia w pisaniu na innych blogach
    " Czytelniczka od początku do końca "

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie kochani . Tak to ja Forever aka Yock nie żaden bot
    Postanowiłam dać wam bloga
    Proszę - http://szalonemspwasacze.blogspot.com/
    Dziękuje za te pół roku , mam nadzieję że książki na wattpadzie się podobają.
    #YOCKISBAY #YOCKGOODBAY

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi....Szanuję to, że tak postanowiłaś, ale to nie zmienia faktu, że jest mi smutno z tego powodu.. Cóż. Wszystko się kiedyś kończy. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń